reklam

» » » » » » Hp Pavilion A3S76EA-W7HB bilgisayarının özellikleri

Arkadaşlar yen aldığım bilgisayar olan Hp pavilion g6 çok hoşuma gitmiş durumda. Bu bilgisayarı ilk gördüğümde ilk olarak parasına baktım ve çok uygun geldi hemen bu bilgisayarı almam gerek dedim ve ailemle konuştum. Ertesi gün mağazaya gittiğimde ellerinde sadece bir tane kaldığını söylediler içimden derin bir ohh çektim. Bilgisayar eve geldiğinde ise dünyalar benim oldu çünkü; bilgisayarımı çok beğeniyorum ve herkese öneriyorum.












*İntel Core i5 işlemcisi vardır
*(Yeni nesil) 2.40GHz Processor. (Turbo Boost ile 3,0 GHz`e kadar yükselme.)
*4GB DDR3 Bellek (ram)
*15,6" ekran boyutu.
*1GB DDR3 ekran kartı (paylaşımsız)
*500 GB Sabit disk

Oğulcan Hakkında

Bozukdisk için elinden geleni yapan teklojisever insanlarız biz.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Çekinmeyin, bir yorum bırakın